Mokyklos tarybos nariai 2024 m.m. - 2025 m.m.
| Nr. | Vardas, pavardė | Atstovavimas | Pareigos taryboje | 
|---|---|---|---|
| 1. | Inga Krasuckienė | mokinių tėvų atstovė | Pirmininkė | 
| 2. | Nijolė Šikšnienė | mokytojų atstovė | Narė | 
| 3. | Rasa Navikauskienė | mokytojų atstovė | Narė | 
| 4. | Vida Jacevičienė | mokytojų atstovė | Narys | 
| 5. | Marius Navickas | mokinių tėvų atstovas | Narys | 
| 6. | Lina Navickaitė-Martinėnienė | mokinių tėvų atstovė | Narė | 
| 7. | Greta Radzevičiūtė | mokinių atstovė | Narė | 
| 8. | Samanta Kološevskytė | mokinių atstovė | Narė | 
| 9. | Monika Brazis | mokinių atstovė | Narė | 
| 10. | Rolandas Daukša | mokinių atstovas | Narys | 
| 11. | Ignas Navickas | mokinių atstovas | Narys | 
Mokyklos tarybos funkcijos:
- teikia siūlymus dėl Mokyklos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;
 - pritaria Mokyklos strateginiam planui, Mokyklos metiniam veiklos planui, Mokyklos vidaus tvarkos taisyklėms, kitiems Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, dokumentams, kuriuos teikia Mokyklos vadovas;
 - teikia siūlymus Mokyklos vadovui dėl Nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;
 - svarsto Mokyklos lėšų naudojimo klausimus;
 - kiekvienais metais vertina Mokyklos vadovo metų veiklos ataskaitą ir teikia savo sprendimą dėl ataskaitos Savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai;
 - teikia siūlymus Mokyklos vadovui ir Savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;
 - svarsto metodinės tarybos, mokinių tarybos ir klasės mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Mokyklos vadovui;
 - teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
 - svarsto Mokyklos vadovo teikiamus klausimus.
 
    Pamokų laikas
                
                
                
			
				
				
				
				
	
    
        